Вперше після карантину театр 23-24 травня приймав глядачів. Нова музична програма «Amore mio - Італія!», як і обіцяли, відкрила нову локацію на відкритому повітрі - «Театральний дворик».
Зазвичай глядачі не заглядають до внутрішнього подвір'я театру, але відтепер вони стануть гостями цього куточка, адже зараз, поки немає дозволу працювати на сценах всередині приміщення, театр активно обживає новий майданчик. А він перетворився кардинально: столики для глядачів, банери з італійськими видами, заквітчана будівля театру. Та й гостей зустрічають урочисто і театрально. Хтось був у захваті від оформлення і навіть містифікував знайомих («Це я в Італії!»), а хтось очікував чогось оригінальнішого. Але так чи інакше, атмосфера була новою і святковою.
А поки глядачі займали свої місця і очікували початку програми, театральний оркестр чудовою італійською музикою готував присутніх до подорожі Італією.
Головний диригент Артем Філенко
Головний диригент театрального оркестру Артем Філенко зізнався, що працювати з професіоналами, які люблять музику і свою роботу, навіть під час карантину було не важко. Але особливості репетицій були: «Доводилося займати великі приміщення, репетирували в центральному фойє і з урахуванням соціальної дистанції сідали подалі один від одного...» А ще диригент розповів, що зараз оркестр готує нову музичну програму - «лісову», суто оркестрову, без вокалістів, яка буде проходити на базі «Чумацької криниці».
Автор ідеї та режисер-постановник музичної програми «Amore mio - Італія!» Ірина Корольова, заслужена діячка мистецтв України
Докладніше про народження театральної подорожі до Італії розповіла її «мама» - автор ідеї та режисер-постановник Ірина Корольова:
«Я дуже давно дивилися на цей наш службовий дворик і все думала: тут така чудова локація, і дуже хотілося тут щось зробити. Але не складалося. Під час карантину було дуже сумно вдома без товаришів, без колег по роботі, коли відкриється велика сцена — ми не знаємо. Ми сумуємо за глядачем так само, як і глядач сумує за нами. І тому, коли ми почали планувати роботу в нових умовах, я запропонувала зробити на нашому службовому подвір’ї такий італійський дворик - там дуже атмосферно, дуже затишно. А за італійським можна зробити французький, а за французьким — херсонський... Так і домовились, що я беру на себе нову локацію — «Театральний дворик», три програми, сподіваюся, зробимо. Але першою вирішили зробити італійську програму — на знак солідарності. Коли в Італії почалися ці драматичні, трагічні події, ми хотіли записати ролик з нашими вокалістами, але технічно це не склалось. А потім прийшла думка про «італійський дворик».
До програми пані Ірина включила і свої особисті спогади від поїздок до Італії. А ще впевнена, що театр по термінах підготовки вистави сам себе перевершив, адже хоч і працювали з текстами та музикою онлайн, але безпосередньо репетиції розпочалися лише 12 травня. «Якщо врахувати, що сьогодні лише 23, то це щось із серії неможливого».
Тож театр занурив глядачів у своє уявлення про цю теплу, сонячну та співочу країну, разом із шарманщиком Татусем Карло та персонажами комедії дель арте повів глядачів за собою у класичну італійську оперу і на сцену фестивалю Сан-Ремо, показав номери зі своїх вистав «Ромео та Джульєтта» і «Труффальдіно» - і візуалізував фрагменти відомих кінофільмів, запалював танцями та вражав неймовірним співом. Добра доля гумору та чудові костюми на додачу. Навіть дітлахи за огорожею зібрались і впивалися очима в це яскраве дійство. Єдине, що було зайве у цій чудовій подорожі — перетворення театру на караоке-бар. Тут ризик себе не виправдав.
«Мати такий балкон і не згадати «Ромео і Джульєтту» і Верону — це було б неправильно», - впевнена режисер-постановник Ірина Корольова
Але загалом настрій був, було відчуття свята, усвідомлення, що ми виходимо з карантину, довогочікувана зустріч з театром і улюбленими акторами. І хоч вечорами ще прохолодно, театр дарував тепло емоційне, а хто одягнувся занадто сміливо, мав змогу або зігрітися «зсередини» (італійське вино та італійські смаколики були анонсовані), або загорнутися у плед, що теж було доречно.
Це був справді божественний спів: Тетяна Мисак, Таїсія Новачук, Наталія Вишневська
${gallery:2b741c21c3568fd05d51dad9eeb6a8b3}